Вимоги до уроку іноземної мови
Чи опитується кожний учень з усіх мовленнєвих аспектів (читання, переклад, слова, заучування напам'ять тощо)?
Чи стежить учитель за тим, щоби всі учні справлялися з навчальними завданнями?
- чи передбачає вчитель спеціальні заходи (наприклад, використання карток для роботи в індивідуальному режимі) для підвищення мовної активності учнів з невисоким рівнем навченості;
- чи піклується вчитель про організацію допомоги учню, який пропустив урок з поважної причини;
- чи володіють учні вивченим мовним матеріалом;
- чи користується вчитель іноземною мовою в розмові з учнями на уроці та в позаурочний час;
- чи неухильно дотримуються всі вимоги до учнів на кожному уроці;
- чи охоплені роботою одночасно учні з різним рівнем навченості мові;
- чи піклується вчитель про те, щоби в учнів не залишалось можливості відволікатись на стороннє, щоб у них були постійно зайняті по можливості й голова, і вуха, й руки, й очі; чи є в учителя додаткові завдання на випадок, якщо залишиться час до дзвінка;
- чи приділяється увага виробленню навичок вимови в учнів;
- чи піклується вчитель про міцність лексичних і граматичних знань, умінь і навичок, чи повертається до введених слів, чи організує їх застосування в нових граматичних структурах і ситуаціях;
- чи готує вчитель учнів до виконання домашніх завдань;
- чи контролюється робота слабких учнів;
- чи тримає вчитель у полі зору весь клас, чи допомагає «слабким»;
- чи домагається вчитель, щоб усі учні записували у щоденник домашнє завдання;
- чи застосовуються різноманітні форми роботи для активізації уваги учнів;
- чи використовуються вчителем навчальні ігри;
- чи користується вчитель безперекладними прийомами навчання;
- чи завершується урок підбиттям підсумків роботи, повідомленням і коментуванням оцінок учнем, чи досить обґрунтовані оцінки за урок.
Немає коментарів:
Дописати коментар